dinsdag 1 januari 2013

Happy New Year!

Voor alle lezers: een heel goed, gezond en gelukkig 2013!
Ik ben al weken van plan een stukje te schrijven en dat kwam er dus niet van. Ik dacht wel tijd te hebben in de vakantie. Richard is 2 weken vrij en we hadden niets bijzonders gepland. Qua werk was het al een stukje rustiger aan het worden en dat is normaal voor december. Ik kreeg het echter in de week voor kerst in een keer weer druk en heb dus toch nogal wat dagen gewerkt. Ik roep steeds: ik klaag niet want dat betekent weer paycheques :)
We hebben kerst lekker met zijn viertjes gevierd. Bas is een paar dagen hier geweest en dat was wel weer apart hoor. Hij komt natuurlijk wel vaker op bezoek (en wij bij hem), maar nu bleef ie slapen en het was als vanouds...maar toch niet. Erg gezellig en we zijn onze pyama's amper uit geweest.
Oudejaars avond hebben we bij vrienden doorgebracht: ook leuk met oliebollen en bubbels....geen vuurwerk :(
En later vanmiddag gaan we naar Bas en daar nog een keer op het uit nieuwe jaar toosten. De komende dagen nog wat werken, klussen en af en toe niks doen hoop ik en dan kan volgene week het jaar weer echt beginnen.
Terugkijkend op 2012 ben ik meer dan tevreden (heeeel tevreden) en ik hoop dat '13 ook weer veel goeds zal brengen.
CHEERS!


Ik heb een paar weken geleden ook onze slaap- en badkamer geverfd en daarna de hele beneden verdieping. Ik vond de kleur op de muren vanaf het begin zo lelijk. Ooit gaan we ook de keuken nog aanpassen en de groene vloerdekking gaat ook nog wel een keer verdwijnen, maar voor nu zijn we heel blij met de nieuwe look. We hebben links en rechts wat verschoven, een nieuw lampje en gordijnen en we zijn nog op zoek naar een nieuwe stoel. En zo klooien we wat aan ;)






Hm, de kleuren komen niet zo over op de foto's. Het is heel donker warm grijs en licht grijs (voor wie dat wil weten lol) Of je komt gewoon een keertje kijken.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit zeg! Ik weet natuurlijk niet hoe het er eerder uitzag..dit is ook mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacky, dat ziet er mooi uit, die kleuren. Gezellig huis! En gelijk heb je, die vloerbekleding past er niet helemaal bij. Maar alles tegelijkertijd kan ook niet, en nu ga je over een tijd dus weer eens plezier kunnen hebben van de verandering die dat weer gaat brengen.
    Ik wens jou en je familie nog een gelukkig en druk 2013!

    BeantwoordenVerwijderen