zondag 9 oktober 2011

Drumheller and the Calgary Flames


Dat heeft in principe niets met elkaar te maken. Behalve ik dat gister op 1 dag mocht beleven.
Richard en ik zijn in de loop van de ochtend in de auto gestapt en op weg gegaan naar Drumheller. Dat ligt zo’n 2 uur ten NO van Okotoks, gelegen in The Badlands. We zijn er al eerder geweest, maar dit landshap verveeld niet snel. We hebben uiteraard de toeristische route genomen en regelmatig gestopt voor een hapje en een drankje (en om foto’s maken). Op de terugweg dacht ik een koe te zien, maar er klopte iets niet. Het bleek een moose (eland) te zijn, die behoorlijk dicht langs de kant van de weg stond. Blijft leuk!

We waren rond 6 uur thuis en ik kreeg om 7 uur een telefoontje van een collega/vriendin of ik mee wilde naar een ijshockey wedstrijd in Calgary. Ik ben helemaal geen fan, maar ach.....dan had ik dat ook weer eens meegemaakt. De tickets waren gratis (dat hielp ook haha). Veel bedrijven geven kaartjes cadeau aan hun personeel. Deze kaartjes waren van een neef van Grace en hij had er 2 over dus. $ 100 per stuk trouwens. Ok, lang verhaal kort: om 8 uur zaten we in de Saddledome en hebben we genoten van de Calgary Flames tegen de Pittsburgh Penguins. Helaas hebben we verloren (3-5).
Morgen is het Thanksgiving, een extra vrije dag dus. Geen kalkoen voor ons, maar wel een (hopelijk) rustige dag en lekker eten.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten